Kwaliteit,privacy en klachten

ISO keurmerk
We zijn continu bezig om onze processen te verbeteren zodat wij de kwaliteit van de zorg en onze dienstverlening kunnen waarborgen. De tevredenheid van onze cliënten en samenwerkingspartners zijn ons belangrijkste uitgangspunt voor onze kwaliteitsprocessen. BGwonen zit in  een traject voor het behalen van een ISO 9001:2015 keurmerk. 

Klachten

Klachten worden door ons gezien als verbeterkansen. We horen daarom graag wanneer je een klacht hebt, maar kunnen ons ook voorstellen dat je dit niet altijd bij een zorgverlener of de organisatie wil vertellen. Voor ondersteuning bij het indienen van je klacht kun je ook gebruik maken van onze cliëntvertrouwenspersoon.

U kunt uw klacht direct melden via het algemene nummer waarna de klacht voor u wordt opgenomen. U ontvangt een bevestigingsmail. U kunt u klacht ook via het contactformulier indienen of mailen naar klachtenfunctionaris@bgwonen.nl

Het klachtenreglement is hier te vinden

 Vertrouwenspersoon

Als je klachten hebt over (verplichte) zorg of vragen over uw rechten, dan kun je ondersteuning krijgen van een vertrouwenspersoon. Die is bereikbaar via k.amarti@bgwonen.nl
Als vertrouwenspersoon ondersteunt zij de cliënt of medewerker bij vertrouwelijke kwesties of klachten.
– zij kan je informatie geven over jouw rechtspositie als cliënt of medewerker;
– zij kan je ondersteunen in gesprek met de zorgorganisatie of behandelaar/begeleider;
– zij kan je ondersteunen bij het indienen van een klacht;
– zij kan je bijstaan bij het behandelen van een klacht.

Je kunt haar bereiken via het algemene nummer van BG Wonen of per mail via k.amarti@bgwonen.nl

Privacy

Wij houden ons aan de privacywetgeving. 

 

Privacy op onze website